پاییز رفت(یلدا مبارک)

 

سلام به دوستای گلم

خوبید؟

فردا آخرین روز از روزهای پاییز هستش

پاییز با همه قشنگی و بی معرفتیش داره میره

 

فردا شب یلداست

ایشاالله شب خوبی برای همه ی شما دوستای گلم باشه

پیشاپیش یلداتون مبارککککککککککککک

 

ای آسمان

فلک هر زمان دفتری وا کند

                  غم تازه ای را آشکار کند

          دو کس را ببیند هم آوای هم

که از بی کسی گشته اند یار هم

                    چنان دورشان افکند از دگر

که دگر هرگز نبینند روی هم

          همی از دورنگیت دارم فغان

               بنازم به انصافت ای آسمان

 

 

              

تک درخت

***تک درختم سوخت پس بزار جنگل بسوزد***

 

روز رفتن

کاش قبل از رفتن به چشمای ملتمسم نگاه می کردی....!!!!!

مطمئنم تمنای بی صدای من....!!!!

حتی از فکر رفتن هم منصرفت میکرد.....!!!!

 

بهترین دوستم(تولدت مبارک)

با سلام خدمت یگانه دوست عزیزم

با یک سبد پر از گل های زیبا

بهترین روز عمرت روز تولدت را تبریک میگویم....

 

 

 

 

امروز تولد یکی از بهترین و عزیزترین دوست وبلاگ نویسم هستش

امیدوارم که با این کارم تونسته باشم خوشحالش کنم

کیوان جان تولدت مبارک برات آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم

ایشاالله 120ساله بشی عزیزم....

 

 

 

کیوان جان ای کاش می تونستم بهت کادو بدم

خلاصه کم ما رو زیاد حساب کن

 

 

 

زندگی3

زندگی رسم خوشایندی نیست

 

                                               زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ....!!!

 

 

 

شبی دگر

شبی دگر ز ایامم نمانده

                                                    شرابی در ته جامم نمانده

چنان در خود فرو رفتم ام

                                                    که از من چیزی به جز نامم نمانده...

 

 

 

 

جدایی1

          در شیرینی بوسه خود غرق بودیم

             که ناگهان شوری اشک را بر لبانمان احساس کردیم

     و

            فهمیدیم که این بوسه بوسۀ جدائیست...

 

                  

زندگی2

رسم زندگی این است

                                   روزی کسی را دوست داری روز دیگه تنهایی!!!به همین سادگی

 

 

سنگ قبرم

بر سنگ قبرمن بنویسید خسته بود.اهل زمین نبود

نمازش شکسته بود.

بر سنگ قبر من بنویسید پاک بود چشمان او که دائماً

از اشک بود.

بر سنگ قبر من بنویسید این درخت عمری برای هرتبرو

تیشه دسته بود.

بر سنگ قبر من بنویسید کل عمرپشت دری که باز

نمی شد مانده بود.....

 

غم و تنهایی

زمانی که متولد شدم یکی تو گوشم گفت:

           "تا آخره عمر با تو هستم!"

خندیدم و گفتم:

  "تو کی هستی؟"

گفت:

       "غم و تنهایی!!!!"

 

 

زندگی1

زندگی قصه تنهایی است

                                   زندگی قصه یک زندانی است

                                                                         که به حبس ابد محکوم است...

 

تنهایی3

شمع و گل و پروانه همه جمع اند

                                             ای دوست بیا رحمی به تنهایی ما کن...!!!!

 

 

خداحافظی

خداحافظی  برای تو چه آسان بود...ولی قلب من از این واژه لرزان بود....

خداحافظی برای تو فقط رفتن بود...برای من ولی این رفتنت سخت بود....

خداحافظی برای تو شکوفه داشتن...برای من غم صد آسمون داشت....

برای من که محتاج تو بودم...شکست و درد و جنون داشت....

تو وقتی پر زدی دل من با تو پر زد....با رفتن تو فقط غم اومدو

                         ...حلقه بر در زد......!!!!!!!!

 

 

تنهایی2

تو اگر می دانستی که چه دردی دارد

که چه زخمی دارد خنجر از دست رفیقان خوردن

هرگز نمی پرسیدی که چرا تنهایی؟؟؟؟!!!!

 

خیلی سخته...

خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشناشی

اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جداشی

خیلی سخته که غریبی به دلت یه وقت بشینه

بعد از اون بگی که چشمات نمی خواد اون رو ببینه

خیلی سخته تا همیشه پای وعده ها نشستن

چقدر قشنگه اما واسه ی کسی شکستن

 

 

 

 

 

یار مغرور

گفتمش:از دیدن رویت دلم وا می شود؟

                                                             گفت:در هر کس چنین احوال پیدا می شود!

گفتمش:از سنگ هجرت کاسه صبرم شکست؟

                                                              گفت:با چسب وفا این کاسه سالم می شود!

گفتمش:گاهی چرا از دیده پنهان می شوی؟

                                                               گفت:ماه گاهی نهان،گاهی هویدا می شود!

گفتمش:رسوای خلقی گشته ام از عشق تو؟

                                                                گفت:آری هر که عاشق گشت رسوا می شود!!!

 

از چشم تو افتادم

ستم و ظلم و رنج وفقر وبیداد

                                خدایا کی دگر از منکنی یاد؟

مگر این بندۀ تنها و رنجور

                            خطایی کرد که از چشم تو افتاد؟؟؟

 

هجران

روزی که فلک،از تو بریده است مرا

کس با دل شادمان ندیده است مرا

چندان غم هجران تو در دل دارم

من دانم و آنکه آفریده است مرا!!!

 

تنهایی1

به سراغ من اگر می آیی

                                    نرم و آهسته بیا

                                                            مبادا ترک بردارد

                                                                                      چینی نازک تنهایی من...

 

مزارم...

هنگامی که مردم مرا در تابوت سیاهی بگذارید تا همه بدانند که سیاه

                                                                                              بخت بودم...

دستانم را بیرون تابوت بگذارید تا همه بدانند با خودم هیچ

                                                                                نبردم...

چشمانم را باز بگذارید تا همه بدانند چشم انتظار او

                                                                      بودم...

تکه یخی بر سر مزارم بگذارید تابا اولین تابش آفتاب بجای مادرم بر سر مزارم

                                                                                                                گریه کند...