ای آسمان
فلک هر زمان دفتری وا کند
غم تازه ای را آشکار کند
دو کس را ببیند هم آوای هم
که از بی کسی گشته اند یار هم
چنان دورشان افکند از دگر
که دگر هرگز نبینند روی هم
همی از دورنگیت دارم فغان
بنازم به انصافت ای آسمان
.jpg)
+ نوشته شده در جمعه ۲۷ آذر ۱۳۸۸ ساعت 3:27 توسط تنهاترین
|
یکی می پرسد اندوه تو از چیست؟